Opis

Demon dance to opowiadanie fantastyczne osadzone w świecie Warcrafta. Jego początek powstał przy okazji konkursu literackiego na serwerze nieistniejącym już serwerze NightWatch. Niemal od poczatku miałam koncepcję na coś dłuższego, ale niestety ze względów niezależnych ode mnie, nie zdążyłam nawet dojść do ważniejszych wydarzeń. Opowiadanie dostało na konkurs roboczy tytuł „Dziewczyna, która tańczyła z demonami”. Pierwszym moim pomysłem na tytuł było "Dziewczyna, która tańczyła z ogniem", ale mniej więcej w tamtym czasie natknęłam się na książkę "Dziewczyna, która igrała z ogniem". Obecnie tytułem jest krótkie Demon Dance.
Opowieść skupia się na Inarei, która porzucona jako młode elfiątko, próbuje ułożyć sobie życie. Jest ona niezwykłym dzieckiem i ma szansę na zostanie bardzo niezwykłym warlockiem. Dlaczego? By się tego dowiedzieć musicie przeczytać ^^
Cała historia rozgrywa się wśród wydarzeń z Warcrafta, jednak proszę maniaków o wyrozumiałość. Nie mam w tym względzie wielkiej wiedzy i bardzo często muszę doczytać fragment historii świata zanim dopiszę kolejny kawałek. Niektóre wydarzenia zostaną celowo zmodyfikowane bądź dodane. Mam nadzieję, że się spodoba.
Jestem otwarta na krytykę i komentarze, zarówno pozytywne, jak i negatywne (czyli coś więcej niż ‘nie podoba mi się’ – jeżeli tak jest, chętnie dowiem się dlaczego).
Dziękuję Białej i R. za korektę „Dziewczyny…”, mam nadzieję, że mogę nadal na Was liczyć :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz