Uzupełnienie kulis

Przekopywanie się przez archiwum odniosło pożądany skutek. W dziale Za kulisami macie do poczytania dość długi zapis mojej rozmowy z Ridem dotyczący fragmentu notki numer 5 (znajduje się zaraz pod wstępem). Jak do tej pory jest to najdłuższa rzecz, jaka wylądowała w tamtym miejscu. Mam świadomość, że te rozmowy nie są super poprawne językowo i zdarzają się błędy, ale po prostu starałam się ich nie edytować za mocno. Głównie usuwam nadmiar emotek, dodaję polskie znaki oraz przeformułowuję to, co może być niezrozumiałe. Mam nadzieję, że będziecie mieli taki ubaw z lektury, jaki my mieliśmy.
Życzę miłej lektury!


Widzę, że blogowi stuknęło dzisiaj 10 000 wyświetleń - bardzo mi miło z tego powodu i mam nadzieję, że ta liczba będzie szybko rosła! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz